Інтернет-адикція студентів

Authors

  • Марина Олександрівна Соколенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7272

Keywords:

Інтернет, Інтернет-залежність, адикція

Abstract

У статті звертається увага, що використання широких можливостей Інтернет у повсякденному житті людини має не тільки великі переваги, а й може нести певні негативні наслідки, зокрема, виникнення Інтернет-залежності. Тому виникає нагальне питання пошуку методів і засобів профілактики та боротьби з даною адикцією.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 71

Author Biography

Марина Олександрівна Соколенко, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка факультету української філології, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

References

Безпалько О. В. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях. Навчальний посібник / О. В. Безпалько – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 134 с.

Гришко В. В. Інтернет-залежність студентів [Електронний ресурс] / В. В. Гришко // Вісник психології і педагогіки. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua/Інтернет-залежність_студентів.

Дідик Н. М. Соціально-педагогічна профілактика ігрової залежності. / Н. М. Дідик. // Молодий вчений. – 2015. - №2 (7). – С. 226-229.

Дрепа М.И. Психологическая профілактика интернет-зависимости у студентов / М. И. Дрепа / автореф. дис. ... канд. психол. наук: спец. 19.00.05 «Социальная психология; психология социальной работы» [Электронный ресурс] .– 2010. – 18с.

Карандашева О. В. Робота практичного психолога з учнями схильними до адиктивної поведінки / О. В. Карандашева // Тренінгові, соціально-реабілітаційні і навчальні програми із формування здорового способу життя в учнівської студентської молоді. – К.: Ніка-Центр, 2008. – С. 59–67.

Published

2022-06-25

How to Cite

Соколенко, М. О. (2022). Інтернет-адикція студентів. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 7, 134–139. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7272

Issue

Section

Розділ II