Викладач як суб‟єкт науково-педагогічної діяльності

Authors

  • Катерина Олегівна Скрипнік Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7334

Keywords:

педагогічна діяльність, структура професійної діяльності педагога, науково-дослідницька робота

Abstract

У статті розкрито сутність науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи; здійснено аналіз професійної діяльності педагога вищого навчального заклад; виокремлено та охарактеризовано основні напрями науково-педагогічної діяльності викладача. Розкрито специфіку педагогічної діяльності викладача вищої школи, яка вирізняє її з-поміж інших видів діяльності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 189 / PDF downloads: 77

Author Biography

Катерина Олегівна Скрипнік, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пед.н., доцент Маліцька Лоліта Борисівна

References

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – Київ, 1997. – С. 52.

Громыко Ю.В. Педагогические диалоги: История разраб. деятельност. содерж.образования / Ю. В. Громыко. – Москва, 2001. – 406 с.

Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н.В.Кузьмина. – Москва.: Высшая школа, 1990.

Онуфрієва О. Науково-дослідна робота як складова професійного зростання педагога-новатора / О. Онуфрієва – Київ:. Либідь,2006. – № 3-4 (62-63). – С. 17-21.

Подласый И.П. Педагогика / И.П.Подласый. – Москва.: Просвещение, 1996. – 432 с.

Савенкова Л. О., Романова Г. М. Складові професіоналізму викладача вищої школи // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : Навч. посіб. / За ред. М. В. Артюшиної, О. М.Котикової, Г. М. Романової. – Київ, 2007.

Тевлін Б.Л. Професійна підготовка вчителів / Б.Л. Тевлін – Харків.: Вид. група „Основа‖, 2006. – 192 с.

Published

2022-06-25

How to Cite

Скрипнік, К. О. (2022). Викладач як суб‟єкт науково-педагогічної діяльності. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 168–171. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7334

Issue

Section

Розділ III