Розвиток творчості студентів у процесі навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7339Keywords:
творчі здібності, креативність, творчість, студент, педагог, фасилітатор, навчальний процесAbstract
Стаття присвячена вивченню умов розвитку, форм, методів навчання, а також принципів педагога, які в сукупності сприяють перетворенню потенціалу на здібності до креативності. Важливість розвитку творчих здібностей полягає у мотивації та вмінні студента до самонавчання та саморозвитку, а також у вирішенні нестандартних проблемних задач на високому рівні.
Metrics
References
Алиева Е. Г. Творческая одаренность и условия ее развития / Е. Г. Алиева. – Москва: ИП РАН, 1991. – 154 с.
Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н Дружинин. – Санкт-Петербург: Питер Ком, 1999. – 251 с.
Завалишина Д. Н. Психологическая структура способностей: Развитие и диагностика способностей / Д. Н. Завалишина. – Москва: Наука, 1991. – С. 22.
Матюшкин А. М. Психологические основы диагностики и развития творческих способностей в обучении / А. М. Матюшкин. – Москва: Наука, 1984. – 153 с.
Теплов Б. М. Избранные труды: В 2 т. / Б. М. Теплов. – Москва: Наука, 1985.