Психологічні критерії академічної успішності студентів

Authors

  • Христина Володимирівна Язєва Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7341

Keywords:

академічна успішність, психологічні критерії, темперамент, здібності, інтелектуальний розвиток, мотивація, самостійність

Abstract

В статті надається психолого-педагогічний аналіз поняття «академічної успішності»; обґрунтовуються критерії успішності та їх взаємозв’язок з індивідуально-психологічними особливостями студента.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 267 / PDF downloads: 175

Author Biography

Христина Володимирівна Язєва, Криворізький державний педагогічний університет

студентка природничого факультету, науковий керівник: к.пед.н., доцент Маліцька Лоліта Борисівна

References

Буланова–Топоркова М. В. Педагогика и психология высшей школы / М. В. Буланова–Топоркова С. И. Самыгин. – Ростов-на-Дону: Изд-во: Феникс, 2002.–544 с.

Залесова Н. В. К вопросу о формировании академической успешности студентов / Н. В. Залесова // Вестник Шадринского государственного педагогического института. – Шадринск: ШГПИ, 2014. – С. 35-40

Ишков А. Д. Учебная деятельность студента: психологические факторы успешности: Монография / А. Д. Ишков – Москва: Издательство АСВ, 2004. – 224 с.

Кобец В. Н. Формирование мотивации достижения студентов – необходимое условие повышения их самоэффективности [Текст] / В. Н. Кобец // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2012. – № 37. – С. 289–294.

Смирнов С. Д. Психологические факторы успешной учебы студентов вуза / С. Д. Смирнов // Вестник Моск. Ун-та. Сер. 20. Педагогическое образование. 2004. – № 1. – С. 10−25.

Смирнов С. Д. Показатели интеллектуального потенциала студентов как предикторы успешности обучения в вузе / С. Д. Смирнов // Изв. Междунар. акад. наук высш. шк. − 2012. − Т. 59, № 1. − С. 206−226.

Published

2022-06-25

How to Cite

Язєва, Х. В. (2022). Психологічні критерії академічної успішності студентів. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 210–213. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7341

Issue

Section

Розділ III