Екологічна освіта молодших школярів в умовах школи культури здоров'я

Authors

  • Інна Олександрівна Чіпак Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7347

Keywords:

культура здоров’я, екологічна освіта, екологічна культура, гуманізація, інтерактивний метод навчання

Abstract

Автор серед основних завдань сучасної школи культури здоров’я головним визначає формування екологічної освіти молодших школярів, тісно пов’язує екологічне виховання та екологічну культуру з природоохоронною діяльністю, що є одним з аспектів гуманізації, який передбачає подолання споживацького ставлення до природи. Стаття містить опис деяких інтерактивних методів навчання як засобу екологічної освіти молодших школярів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 55 / PDF downloads: 37

Author Biography

Інна Олександрівна Чіпак, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

References

Аквилева Г. Н. Методика преподавания естествознания в школе: учебн. пособ. для студ. учрежд. средн. проф. образования пед. профиля / Г. Н. Аквилева, З. А. Клепнина. – Москва: ВЛАДОС, 2001. – 240 с.

Вербицька О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька // Початкова школа. – 2007 – № 6 – С.25–27.

Волкова Н. П. Педагогіка: посіб. для студ. вищих навч. закладів / Н. П. Волкова. – Київ: Академія, 2003. – 576 с.

Грицина Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина // Початкова школа – 2007– № 6. – С. 36–38.

Писарчук Є. А. Екологічне виховання учнів : посіб. для вчителя / Є. А. Писарчук, А. М. Кухта. – Київ : Рад.шк., 1990.– 87 с.

Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор // Початкова школа.– 2007.–№ 6. – С.9-13.

Published

2022-06-25

How to Cite

Чіпак, І. О. (2022). Екологічна освіта молодших школярів в умовах школи культури здоров’я. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 236–239. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7347

Issue

Section

Розділ IV