Діагностика мотиваційної орієнтації міжособистісної комунікації учнів шкіл та майбутніх викладачів іноземної мови

Authors

  • Валерія Барабаш Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7349

Keywords:

мотиваційна орієнтація, міжособистісна комунікація, діагностика рівня володіння комунікації

Abstract

У сучасному житті однією з основних проблем залишається проблема труднощів в міжособистісних комунікаціях як учнів шкіл, так і студентів ВНЗ. У цій статті представлено короткий огляд понять «мотивація», «мотив», «міжособистісна комунікація», доведена необхідність оволодіння методами мотиваційної міжособистісної комунікації для майбутніх викладачів іноземної мови. Представлені результати діагностики рівня оволодіння мотиваційної орієнтацією серед учнів шкіл та студентів - майбутніх викладачів іноземної мови, визначено рівень сформованості міжособистісної комунікації, визначені труднощі, пов'язані з процесом формування цієї орієнтації у студентів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 45 / PDF downloads: 34

Author Biography

Валерія Барабаш, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пс.н., доцент Макаренко Наталя Миколаївна

References

Словарь психолога-практика / Сост. С. Ю. Головин. – Минск: Харвест, 2001. – 976 с.

Маркова А. К. Пути исследования мотивации учебной деятельности // Вопросы психологии. – Москва, 1980. - №5. – С.47-59

Бодалев А. А. Психология общения / А. А. Бодалев. – Москва-Воронеж. – 1996. – 342с.

Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений. / Е. П. Ильин. – Санкт-Петербург: Питер, 2009. – 576с.

Все про мотивацію / уклад. А. Г. Дербеньова. – Харків: Основа, 2012 (Серія «Золота педагогічна скарбничка»). – 207 с.

Published

2022-06-25

How to Cite

Барабаш, В. (2022). Діагностика мотиваційної орієнтації міжособистісної комунікації учнів шкіл та майбутніх викладачів іноземної мови. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 243–246. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7349

Issue

Section

Розділ V