Роль емоцій в навчальній діяльності підлітків
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7390Keywords:
роль емоцій в навчальній діяльності підлітківAbstract
Емоції відіграють важливу роль в еволюції людини, в індивідуальному розвитку, допомагають адаптуватися до динамічних умов життя. Емоції виконують свої функції завдяки здатності організувати й мотивувати когнітивні процеси й поведінку. Вони є найголовнішою характеристикою людської особистості. Емоції супроводжують людину все життя при спілкуванні, роботі, грі, навчанні тощо. Знання емоційного світу підлітка допоможе вчителю виправити відхилення в емоційних реакціях, що з’являються та допомогти сформулювати позитивної установки на навчання.
Metrics
References
Люшер М. Цвет вашего характера. - М.: Вече, Персей, АСТ, 1996.- 105с.
Чебыкин А.Я. Эмоциональная регуляция учебно-познавательной деятельности /А.Я.Чебыкин – М.: 1986.-160с.
Чебыкин А.Я. Об эмоциях, детерминирующих познавательную активность/ А.Я. Чебыкин // Психологический журнал. – 1989. - №4.- Т.10 – с.135-142
Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника / П.М. Якобсон - М.: Просвещение,1966.–160с.