Фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7399Keywords:
фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнівAbstract
Пізнати самого себе, розкрити мотиви вчинків людей – це намагання кожної мислячої людини. Таке пізнання дозволяє краще орієнтуватися та виховувати себе. Як цього досягти? Ніщо, звісно, не може замінити життєвого досвіду, але він недостатній, якщо не узагальнюється, не висвітлюється наукою.
Metrics
References
Венгер Л.А. психологічні питання підготовки дітей до навчання в школі. / Л.А. Венгер – К, 2000.-289с.
Мухіна В.С. Дитяча психологія. / В,С, Мухіна –М., 1995-313с.
Овчарова Р.В. Практична психологія в початковій школі. /Р.В.Овчарова.-М., 1999-261с
Петровский А.В. Соціальна психологія колективу /А.В. Петровский, В.В. Шпанський. –К., 2012-291с.
6.Столяренко Л.Д. Педагогическая психология ростов н/Д: «Феникс», 2003.544с.
Психология: учеб. Ред. А.А.Крілова – М. Т.К. Велби, Издательство Проект, 2005-752с.
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выгодский.-М: Педагогика Пресс, 1999-122с.
Станіславська Г.П. Розвиток творчих здібностей школярів.- Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007-64с.
Штернберг Р.Дж. Интелект, приносящий успіх/ Пер. с англ..- Миск: Попурри, 2000-368с.