Психологічні особливості ціннісних орієнтацій учнів шкіл нового типу

Authors

  • Вікторія Олегівна Куппа Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7472

Keywords:

психологічні особливості ціннісних орієнтацій учнів шкіл нового типу

Abstract

Ціннісні орієнтації - одні з найважливіших утворень в структурі свідомості та самосвідомості людини, оскільки саме вони відображають його характеристику як особистості [5, 37]. У житті людини вони відіграють дуже важливу роль, що пояснюється тим, що повноцінний моральний вибір, твердість моральних позицій особистості формується саме на основі цінностей, що виражають моральну орієнтованість і ціннісний сенс поведінки людини.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 80

Author Biography

Вікторія Олегівна Куппа, Криворізький державний педагогічний університет

студентка історичного факультету, науковий керівник: кандидат психологічних наук, доцент Шамне А.В.

References

Губа Н., Кандиба М. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери ̸ Н. Губа, М. Гандиба. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/Pp/2009_13/R1/Guba2.pdf.

Ермоліч С.Я. Методологічні передумови формування ціннісних орієнтацій у підлітків /С.Я. Ярмоліч ̸ / Позашкільне виховання. - 2007. - № 9. – С. 23-27.

Крошка О.І. Сучасна психологічна наука про життєво-ціннісні орієнтації молоді ̸ О.І. Крошка ̸ ̸̸ Наукові конференції. - Режим доступу: http://intkonf.org /kroshka-oi-suchasna-psihologichna-nauka-pro-zhittevo-tsinnisni-orientatsiyi-molodi/.

Нерушева А.В. Особенности формирования ценностно-мотивационной сферы у старшеклассников ̸А.В. Нерушева .̸̸ ̸ Сборник научных трудов СевКавГТУ. Серия «Гуманитарные науки». – 2007. - №5. – С. 12-14.

Федух І.С. Визначення змісту понять «ціннісна орієнтація» у сучасній психолого-педагогічній науці ̸ І.С. Федух // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - №3, 2011. – С. 30-41.

Published

2022-06-27

How to Cite

Куппа, В. О. (2022). Психологічні особливості ціннісних орієнтацій учнів шкіл нового типу. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 3, 44–48. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7472

Issue

Section

Розділ II