Основні аспекти психологічної адаптації учнів 5-х класів

Authors

  • Тетяна Олексіївна Сергєєва Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7487

Keywords:

основні аспекти психологічної адаптації учнів 5-х класів

Abstract

Особливості учнів даного віку диктують необхідність систематичного підходу до їх врахування під час навчального процесу, метою якого є не тільки навчити, а, перш за все, розвинути й виховати особистість. За тлумачним словником «особистість» - це персона або індивідуум, носій неповторних, суто індивідуальних рис, даних, які відрізняють його від інших людей. У зовнішньому вияві – це колір очей і волосся, форма обличчя тощо. Кожна дитина – об’єкт замилування й обожнювання, вона завжди любима, особлива і неповторна. Залюбки відвідую школу, рівно навчається. Чому ж при переході до 5-ого класу почасти починають відчувати труднощі, а інколи й кризу цього періоду?

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 55

Author Biography

Тетяна Олексіївна Сергєєва, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, стаж роботи – 34 роки

References

Ващенко Г.О. Загальні методи навчання, Г.О.Ващенко. – Українська видавнича спілка, 1997. – 102 с.

Венгер Л.А. психологічні питання підготовки дітей до навчання в школі / Л.А.Венгер. – К., 2000. – 289 с.

Кулагіна. – М., 1991. – 335 с.

Мухіна В.С. Дитяча психологія / В.С.Мухіна. – М., 1995. – 315 с.

Овчарова Р.В. Практична психологія в початковій школі – Р.В. Овчарова. – М., 1999. – 261 с.

Петровський А.В. Соціальна психологія колективу / А.В.Петровський, В.В.Шпалинський. – К., 2012. – 291 с.

Рогов Н.І. Настільна книга практичного психолога / Н.І.Рогов. – М., 1999. – 214 с.

Published

2022-06-27

How to Cite

Сергєєва, Т. О. (2022). Основні аспекти психологічної адаптації учнів 5-х класів. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 3, 138–141. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7487

Issue

Section

Розділ IV