Основні аспекти психологічної адаптації учнів 5-х класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7487Keywords:
основні аспекти психологічної адаптації учнів 5-х класівAbstract
Особливості учнів даного віку диктують необхідність систематичного підходу до їх врахування під час навчального процесу, метою якого є не тільки навчити, а, перш за все, розвинути й виховати особистість. За тлумачним словником «особистість» - це персона або індивідуум, носій неповторних, суто індивідуальних рис, даних, які відрізняють його від інших людей. У зовнішньому вияві – це колір очей і волосся, форма обличчя тощо. Кожна дитина – об’єкт замилування й обожнювання, вона завжди любима, особлива і неповторна. Залюбки відвідую школу, рівно навчається. Чому ж при переході до 5-ого класу почасти починають відчувати труднощі, а інколи й кризу цього періоду?
Metrics
References
Ващенко Г.О. Загальні методи навчання, Г.О.Ващенко. – Українська видавнича спілка, 1997. – 102 с.
Венгер Л.А. психологічні питання підготовки дітей до навчання в школі / Л.А.Венгер. – К., 2000. – 289 с.
Кулагіна. – М., 1991. – 335 с.
Мухіна В.С. Дитяча психологія / В.С.Мухіна. – М., 1995. – 315 с.
Овчарова Р.В. Практична психологія в початковій школі – Р.В. Овчарова. – М., 1999. – 261 с.
Петровський А.В. Соціальна психологія колективу / А.В.Петровський, В.В.Шпалинський. – К., 2012. – 291 с.
Рогов Н.І. Настільна книга практичного психолога / Н.І.Рогов. – М., 1999. – 214 с.