Використання виховного потенціалу мовленнєвого етикету на уроках іноземної мови учнями молодших класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7488Keywords:
використання виховного потенціалу мовленнєвого етикету на уроках іноземної мови учнями молодших класівAbstract
Поняття «іноземна мова», як і мова взагалі, - складне і багатоаспектне. Мова як така характеризується трьома різними об’єктивно існуючими аспектами: лінгвістичним, психологічним і соціальним. Соціальний аспект мови реалізується в контексті соціальних контактів людини. Людина вдається до мови лише тоді, коли виникає потреба осягнути якусь немовну мету – щось з’ясувати, чогось домогтися, когось переконати, тощо. У цьому разі мовленнєві дії не є самостійними і власної мети не мають, вони лише обслуговують немовну діяльність. Ця функція мови називається комунікативною.
Metrics
References
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М.: Педагогика Пресс, 1999. – С.122.
Гербач Є. М. Театральний проект в навчанні іноземної мови на початковому етапі / Є. М. Гербач // Іноземні мови в школі. – 2006. - №4. – С.51-54.
Пассов Є. І. Урок іноземної мови в школі / Є. І. Пассов. – М.: Просвещение, 1998. – С.40-56.
Роман С. В. Виховний потенціал предмета «Англійська мова» у початковій школі / С. В. Роман. – К.: Ленвіт, 2005. – С.58.
Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі / С. В. Роман. – К.: Ленвіт, 2005. – С.105-116.
Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування мовленнєвих навичок і вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. - №3. – С.326.