Мнемічні прийоми покращення процесів пам’яті в англійській мові
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7510Keywords:
мнемічні прийоми покращення процесів пам’яті в англійській мовіAbstract
Сьогодні англійська мова вивчається протягом всього навчального процессу у школі: з першого до одинадцятого класу. Відповідно до цього дещо проблемним стає викладання навчального матеріалу, зокрема для покращення запам’ятовування іноземної лексики. Спостерігаються випадки, коли програма не відповідає зоні актуального розвитку учня, його вмінням і навичкам швидко запам’ятати, а потім, і відтворити вивчене. Та все ж проблема полягає не в самій пам‘яті, а в невмінні правильно скорегувати роботу її процесів. Це стосується як педагога, так і учня. Оскільки ця проблема хвилює нас, як майбутніх вчителів іноземної мови, вона є актуальною та потребує її більш детального розгляду.
Metrics
References
Хромов В. Мистецтво запам’ятовування // www.mova.infо/
Козаренко В. А. Учебник мнемотехники, 2002// http://mnemotexnika.narod.ru/uchebnik.htm 3. Superпамять. Секрети запам'ятовування неправильних дієслів англійської мови// за ред. Васильєва Є.Є., Васильєв В.Ю. – 2006. - 224с.: http://vipua.at.ua/news/superpamjat_sekreti_zapam_jatovuvannja_nepravilnikh_diesliv_anglijskoji_movi/
Загальна психологія. Навч. посібник / О.Скрипченко, Т.Зелінська, Н.Співак, І.Булах, В.Василенко, О.Гоголь – К.; «А.П.Н.», 2002 – 464 с.
Алина Милюшина Чи буває пам'ять безмежною? //www.kampus.com.ua/index