Вплив стійкості уваги на успішність навчання у молодшому шкільному віці
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7523Keywords:
вплив стійкості уваги на успішність навчання у молодшому шкільному віціAbstract
Психологічна наука в нашій країні нині вступає в якісно новий етап свого розвитку. Зростає значення психодіагностичних досліджень, орієнтованих на вивчення і виявлення вікових та індивідуально-психологічних властивостей особистості, тих особливостей, без врахування яких неможливе навчання та виховання. Однією з неодмінних умов успішного навчання в школі є розвиток уваги в дошкільному віці. Школа висуває вимоги до довільності дитячої уваги в плані уміння діяти без відволікань, дотримуватись інструкцій і контролювати одержуваний результат. Діти, які розпочали навчання в школі, зазвичай потерпають через неуважність або через недостатній розвиток своєї уваги. Розвивати й удосконалювати увагу так само важливо, як і вчити письму, рахуванню, читанню. Увага виражається в точному виконанні пов'язаних з нею дій. Образи, одержані під час уважного сприйняття, вирізняються ясністю і виразністю. За наявності уваги розумові процеси протікають швидше і правильніше, рухи виконуються акуратніше й чіткіше.
Metrics
References
Дормашев Ю.Б. Психология внимания /Ю. Б. Дормашев, В.Я Романов. М., 1995. – 347 c.
Хрестоматия по вниманию Под редакцией А.Н. Леонтьева / А.Н. Леонтьев, А.А. Пузырся, В.Я. Романова – М., 1976. – 296 с.
Маклаков А.Г. Общая психология : Учеб. пособие для вузов / Анатолий Генадьевич Маклаков – СПБ: «Питер», 2010. –582с.
Мухина В.С. Возрастная психология / В.С. Мухина. – М.,1997. – 401 с.
Г.В.Разумова Особенности внимания младших школьников// Начальная школа: плюс до и после. – 2005. – №4. –С.35-38.
Рогов Е.И.Настольная книга практического психолога в образовании /Евгений Иванович Рогов. – М.: «Владос», 1996. – 528с.