Вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників

Authors

  • Катерина Андріївна Лук’янова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7544

Keywords:

вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників

Abstract

Підвищення ефективності навчання є однією з найважливіших психолого-педагогічних проблем сучасної школи. У вирішенні цього питання значна роль відводиться вчителеві. Великого значення надається вмінню педагога залучити до активної діяльності на уроці усіх учнів класу. Для того, щоб цього досягти, він повинен добре знати своїх учнів, вивчати і враховувати їх індивідуальні відмінності, в тому числі такі властивості темпераменту, як екстраверсія-інтроверсія.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 54 / PDF downloads: 42

Author Biography

Катерина Андріївна Лук’янова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Макаренко Наталя Миколаївна, к.психол.н., доцент

References

Маклаков А. Г. Общая психология: Учебник для вузов / А. Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2006. – 583 с.

Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х.: Прапор, 2009. – 672 с.

Дослідження типу темпераменту // Психолог. – 2005. - №43. – С. 5-8.

Экстраверсия-интроверсия / http://www.wikiznanie.ru

Интроверсия-экстраверсия / http://www.gorod-psy.ru

Published

2022-06-27

How to Cite

Лук’янова, К. А. (2022). Вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 252–256. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7544

Issue

Section

Розділ IV