Вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7544Keywords:
вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласниківAbstract
Підвищення ефективності навчання є однією з найважливіших психолого-педагогічних проблем сучасної школи. У вирішенні цього питання значна роль відводиться вчителеві. Великого значення надається вмінню педагога залучити до активної діяльності на уроці усіх учнів класу. Для того, щоб цього досягти, він повинен добре знати своїх учнів, вивчати і враховувати їх індивідуальні відмінності, в тому числі такі властивості темпераменту, як екстраверсія-інтроверсія.
Metrics
References
Маклаков А. Г. Общая психология: Учебник для вузов / А. Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2006. – 583 с.
Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х.: Прапор, 2009. – 672 с.
Дослідження типу темпераменту // Психолог. – 2005. - №43. – С. 5-8.
Экстраверсия-интроверсия / http://www.wikiznanie.ru
Интроверсия-экстраверсия / http://www.gorod-psy.ru