Психолого-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу особистості підлітків у навчально-виховному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7550Keywords:
психолого-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу особистості підлітків у навчально-виховному процесіAbstract
Створення нових політичних, соціально-економічних відносин у суспільстві певним чином залежить від того, наскільки кожна людина займає активну життєву позицію, готова до участі в управлінні суспільством, є лідером свого життя. Особливо складно у змінних умовах буття самовизначитися підлітку, для якого сьогодення є значущим етапом соціалізації. Дуже важливо, щоб підліток навчився адекватно оцінювати довколишній світ, розвинув готовність до гнучкої поведінки, пошукової активності, спрямованої на задоволення потреби у новій інформації, у розширенні власного досвіду. Психологи стверджують: для того, щоб бути успішним в інформаційному, мінливому суспільстві, необхідно володіти цілою низкою лідерських компетенцій.
Metrics
References
Класні години з психологом / укл. О.В.Скворчевська, О.С.Нурєєва. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 240с.
Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. – СПб.: Питер, 2000 – 624с. – (Серия «Мастера психологии»).