Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Authors

  • Марина Сергіївна Лінецька Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Keywords:

особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Abstract

В педагогічній роботі перед вчителем найбільш гостро постає питання управління діяльністю учня. При вирішенні даної проблеми вчитель повинен вміти приймати точку зору учня, ставити себе на його місце, імітувати його судження, розуміти, як учень сприймає ситуацію, що склалася навколо нього.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 42 / PDF downloads: 42

Author Biography

Марина Сергіївна Лінецька, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна, доцент, к.психол.н.

References

Психологический словарь/ Под. ред. А.В. Петровського, М.Г. Ярошевского. М. – 1990. – 494 с.

Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб. – 2002. – 464 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. М. «Просвещение» – 1991. – 126 с.

Пов’якель Н. Психологія вирішення педагогічних конфліктів. К.: «Шкільний світ» – 2008. – 118 с.

Published

2022-06-27

How to Cite

Лінецька, М. С. (2022). Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 288–292. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Issue

Section

Розділ V