Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку

Authors

  • Ольга Анатоліївна Сметана ККДНЗ № 71

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610

Keywords:

інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку

Abstract

«Найкраща для малюка та іграшка, - писав К.Д. Ушинський, - яку він може примусити по-різному змінюватися: для маленьких дітей найкраща іграшка- купа піску».

Дійсно малюків завжди приваблює можливість активно і різноманітно діяти з ним - пересипати, копати, будувати. Ігри з піском і водою підводять дитину до опредмечування думки, реалізації її в матеріалі. Це, власне, одна з перших шкіл діалектичного мислення. Пісок і вода - найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей, починаючи з раннього віку.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 55 / PDF downloads: 60

Author Biography

Ольга Анатоліївна Сметана, ККДНЗ № 71

практичний психолог

References

Базова програма «Я у світі»

Галигузова Л.Н., Смирнова Е.О.Ступени общения: от года до семи лет._ М., 1992.

Гребенко Т.М., Зинкевич-Естигнеева Т.Д. Чудеса на песке. Песочная игротерапия. - СПб.:Институт специальной педгогики и психологи, 1988.

Published

2022-06-28

How to Cite

Сметана, О. А. (2022). Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 315–318. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610

Issue

Section

Розділ V