Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610Keywords:
інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвиткуAbstract
«Найкраща для малюка та іграшка, - писав К.Д. Ушинський, - яку він може примусити по-різному змінюватися: для маленьких дітей найкраща іграшка- купа піску».
Дійсно малюків завжди приваблює можливість активно і різноманітно діяти з ним - пересипати, копати, будувати. Ігри з піском і водою підводять дитину до опредмечування думки, реалізації її в матеріалі. Це, власне, одна з перших шкіл діалектичного мислення. Пісок і вода - найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей, починаючи з раннього віку.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 55
/ PDF downloads: 60
References
Базова програма «Я у світі»
Галигузова Л.Н., Смирнова Е.О.Ступени общения: от года до семи лет._ М., 1992.
Гребенко Т.М., Зинкевич-Естигнеева Т.Д. Чудеса на песке. Песочная игротерапия. - СПб.:Институт специальной педгогики и психологи, 1988.
Downloads
Published
2022-06-28
How to Cite
Сметана, О. А. (2022). Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 315–318. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610
Issue
Section
Розділ V