The teacher’s management of feedback in the educational process learning process

Authors

  • Олена Халік Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671

Keywords:

feedback, motivation, praise, feedback models, feedback management

Abstract

У статтi запропоновано огляд пiдходiв i моделей зворотного
зв’язку в освiтньому процесi, визначено загальнi властивостi
ефективного фiдбеку, розглянуто особливостi управлiння вчителем
зворотним зв’язком. Узагальнено докази впливу фiдбеку на навчання
й успiшнiсть учнiв, зокрема з’ясовано, що похвала на особистiсному
рiвнi як рiзновид фiдбеку є неефективною. Типiзовано види фiдбеку
за рiзними критерiями, зокрема, за джерелом виникнення, формою,
метою, складнiстю, часом надання, за направленiстю щодо досягнення
цiлей. Визначено чинники й умови надання ефективного зворотного
зв’язку. Позначено проблеми, якi можуть заважати ефективностi
управлiння вчителем фiдбеком в освiтньому процесi.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 56 / PDF downloads: 35

Author Biography

Олена Халік, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук, доцент
доцент кафедри загальної та вiкової психологiї
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

References

Published

2023-05-11

How to Cite

Халік, О. (2023). The teacher’s management of feedback in the educational process learning process. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 13, 120–134. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671

Issue

Section

Розділ IV