Features of diagnostics and psychological assistance for children, who are experiencing depression
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7676Keywords:
depression, psychological trauma, norepinephrine hypothesis, antidepressants, mental health, depressive episodes, mania, behavioral disorders, glucocorticoids.Abstract
Стаття присвячена аналiзу депресивних розладiв у
дитячому вiцi. Констатовано, що депресивнi розлади передаються
генетично, набуваються в конфлiктних сiм’ях, формуються пiсля
переживання дитиною травматичної ситуацiї. З метою висвiтлення
важливих аспектiв виникнення, дiагностики та профiлактики
депресивних розладiв використанi такi методи дослiдження:
теоретичний аналiз наукових джерел, спостереження за пацiєнтами,
бесiда з дiтьми, якi переживають депресiю, у процесi iндивiдуального
консультування. З огляду на теоретичний аналiз та емпiричний досвiд
iндивiдуального консультування дiтей, якi пережили депресiю, у статтi
виокремлено особливостi дiагностики депресiї, засоби профiлактики та
психолого-фармакологiчних iнтервенцiй. Доведено, що для вчасного
надання дитинi допомоги лiкарi, психологи первинної ланки повиннi
вмiти дiагностувати симптоми депресiї, вiдрiзняти їх вiд соматичних
захворювань, вiд манiї та поведiнкових розладiв