Features of diagnostics and psychological assistance for children, who are experiencing depression

Authors

  • Олександра Когут Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7676

Keywords:

depression, psychological trauma, norepinephrine hypothesis, antidepressants, mental health, depressive episodes, mania, behavioral disorders, glucocorticoids.

Abstract

Стаття присвячена аналiзу депресивних розладiв у
дитячому вiцi. Констатовано, що депресивнi розлади передаються
генетично, набуваються в конфлiктних сiм’ях, формуються пiсля
переживання дитиною травматичної ситуацiї. З метою висвiтлення
важливих аспектiв виникнення, дiагностики та профiлактики
депресивних розладiв використанi такi методи дослiдження:
теоретичний аналiз наукових джерел, спостереження за пацiєнтами,
бесiда з дiтьми, якi переживають депресiю, у процесi iндивiдуального
консультування. З огляду на теоретичний аналiз та емпiричний досвiд
iндивiдуального консультування дiтей, якi пережили депресiю, у статтi
виокремлено особливостi дiагностики депресiї, засоби профiлактики та
психолого-фармакологiчних iнтервенцiй. Доведено, що для вчасного
надання дитинi допомоги лiкарi, психологи первинної ланки повиннi
вмiти дiагностувати симптоми депресiї, вiдрiзняти їх вiд соматичних
захворювань, вiд манiї та поведiнкових розладiв

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 75

Author Biography

Олександра Когут, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

доктор психологiчних наук, доцент
доцент кафедри загальної та вiкової психологiї
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

References

Published

2023-05-11

How to Cite

Когут, О. (2023). Features of diagnostics and psychological assistance for children, who are experiencing depression. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 13, 176–188. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7676

Issue

Section

Розділ VI