Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3910Ключові слова:
самовдосконалення, професiйне самовдосконалення, самопiзнання, самоаналiз, самооцiнка, саморегуляцiя, самопроектуванняАнотація
Анотацiя. У статтi здiйснено аналiз професiйного самовдосконалення
як одного iз базових чинникiв особистiсного зростання майбутнього
вчителя. Розглянуто рiзнi пiдходи науковцiв щодо визначення сутностi
професiйного самовдосконалення як особистiсно цiнної i професiйно
важливої якостi особистостi i представлено основнi характеристики
означеного феномена. Встановлено, що психологiчною основою
професiйного самовдосконалення виступає професiйна самосвiдомiсть,
яка сприяє розвитку майбутнього вчителя як суб’єкта професiйного
самовдосконалення. Визначено основнi психологiчнi детермiнанти
процесу професiйного самовдосконалення особистостi та представлена
їх характеристика.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 95