Феномен емоцiйного лiдерства в управлiнськiй дiяльностi керiвника
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4426Ключові слова:
лiдерство, емоцiйне лiдерство, емоцiйний iнтелект, соцiальна мобiльнiсть, самоусвiдомлення, управлінняАнотація
Статтю присвячено проблемi емоцiйного лiдерства в рамках
управлiнської дiяльностi керiвникiв. Наведено формулу ефективної
взаємодiї таких психологiчних явищ, як: емоцiйне лiдерство, соцiальна
мобiльнiсть i самореалiзацiя особистостi. Проаналiзовано регресивну
модель, де ефективнiсть взаємодiї лiдера iз соцiумом залежить вiд
особистiсних чинникiв, що пов’язанi з рiвнем самоусвiдомлення,
самоконтролем, здатнiстю до емпатiї та соцiальними навичками.
Розкрито компоненти емоцiйного лiдерства та визначено його
особливостi в контекстi управлiнської дiяльностi керiвника. Окреслено
основнi характеристики лiдера з розвиненим емоцiйним iнтелектом.
Проаналiзовано значення емоцiйного iнтелекту в управлiнськiй
дiяльностi сучасного керiвника-лiдера.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 127
/ PDF downloads: 81