Вплив особливостей стосунків в сім’ї на утворення агресивних реакцій в юнацькому віці

Автор(и)

  • Олена Усенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7274

Ключові слова:

юнацький вік, агресивність, пряма, непряма, фізична, вербальна агресія

Анотація

У статті подано стислий теоретичний огляд літератури з проблем агресивності, впливу стосунків у родині на утворення агресивних реакцій, специфіки юнацького періоду розвитку. Представлено результати діагностичного дослідження щодо рівня агресивності у юнаків, детермінант його підвищення.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Олена Усенко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка психолого-педагогічного факультету, науковий керівник: к. пс. н., доцент Макаренко Наталя Миколаївна

Посилання

Маклаков А. Г. Общая психология: Учебник для вузов. / А. Г. Маклаков — СПб.: Питер, 2010. — 583 с.

Михейкина С. В. Психологические особенности агрессивного поведения и его коррекция в юношеском возрасте / С. В. Михейкина [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://search.rsl.ru/ru/record/01003245075

Багіна В. А. Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта / В. А. Багіна, О. А., Боровкова, О. Є. Понімасов, С. В. Ніколаєв // [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-vospriyatiya-i-ponimaniya-studentami-fizkulturnogo-vuza-proyavleniy-agressii-i-agressivnogo-povedeniya-v-obschestve

Долджин К. Психология подросткового и юношеского возраста / Ким Долджин, Филип Райс [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.e-reading.mobi/bookreader.php/1025802/Rays_-_Psihologiya_podrostkovogo_i_yunosheskogo_vozrasta.html

Берковиц Л. Агрессия: причины, последствия и контроль. / Л. Берковиц — СПб.: Прайм — ЕВРОЗНАК, 2001. — 512 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Усенко, О. (2022). Вплив особливостей стосунків в сім’ї на утворення агресивних реакцій в юнацькому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 144–148. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7274

Номер

Розділ

Розділ II