Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7280Ключові слова:
професійне самовизначення, інтерес, мотивАнотація
Робота присвячена проблемі професійного самовизначення студентів протягом навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто вплив мотивації навчання у ВНЗ на професійне самовизначення студентів.
Об’єктом дослідження є студенти педагогічного та технічного вузів. В роботі представлені результати дослідження, а саме: система мотивів, які спонукають до навчання студентів у ВНЗ, що для унаочнення представлена у вигляді діаграми.
Metrics
Посилання
Бодров В. А. Психология профессиональной пригодности / В. А. Бодров. – Москва : ПСР СЕ, 2001. – 511 с.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Ильин. – Санкт-Петербург : Питер, 2000. – 512 с.
Кондаков И. М. Психология. Иллюстративный словарь / И. М. Кондаков. – Санкт-Петербург : Прайм-Еврознак, 2003. – 512 с.
Кудрявцев Т. В. Психологический анализ динамики профессионального самоопределения / Т. В. Кудрявцев. // Вопросы психологии. – 1983. – №2. – С.50–55.
Немов Р. С. Психология. Словарь-справочник. Ч.2 / Р. С. Немов. – Москва : ВЛАДОС-Прес, 2003. – 352 с.
Шапарь В. Б. Словарь практического психолога / В. Б. Шапарь. – Москва: АСП, 2004. – 734 с.