Феноменологія підлітково-юнацької кризи

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет
  • Л.Д. Кривокульська ЗОШ №57

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7322

Ключові слова:

підлітково-юнацький вік, батьки, вчителі, сучасні підлітки, факторний аналіз, криза особистості, криза суб'єкта

Анотація

У статті представлено результати емпіричного дослідження симптоматики, феноменології та перебігу підлітково-юнацької кризи. Здійснено порівняльний аналіз результатів анкетування різних груп респондентів: вчителів, студентів, сучасних українських підлітків, їх вчителів та батьків. Визначено особливості сприйняття ними феноменології кризи дорослішання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 122

Біографії авторів

Анжеліка Володимирівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології 

Л.Д. Кривокульська, ЗОШ №57

директор

Посилання

Кле М. Психология подростка: (Психосексуальное развитие) / Мишель Кле ; [пер. с фр. ].– Москва : Педагогика, 1991. – 298 с.

Шамне А. В. Типологія та феноменологія психосоціальної кризи у підлітково-юнацькому віці / А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Т. Х, Вип. 26.– Київ, 2014. – С. 878-890.

Kruger A. The midlife transition: crisis or chimera / А. Kruger // Psychological reports. – 1994. – Dec. 75(3 pt 1). – P. 1299–1305.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Шамне, А. В., & Кривокульська, Л. (2022). Феноменологія підлітково-юнацької кризи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 98–102. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7322

Номер

Розділ

Розділ II

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають