Феноменологія підлітково-юнацької кризи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7322Ключові слова:
підлітково-юнацький вік, батьки, вчителі, сучасні підлітки, факторний аналіз, криза особистості, криза суб'єктаАнотація
У статті представлено результати емпіричного дослідження симптоматики, феноменології та перебігу підлітково-юнацької кризи. Здійснено порівняльний аналіз результатів анкетування різних груп респондентів: вчителів, студентів, сучасних українських підлітків, їх вчителів та батьків. Визначено особливості сприйняття ними феноменології кризи дорослішання.
Metrics
Посилання
Кле М. Психология подростка: (Психосексуальное развитие) / Мишель Кле ; [пер. с фр. ].– Москва : Педагогика, 1991. – 298 с.
Шамне А. В. Типологія та феноменологія психосоціальної кризи у підлітково-юнацькому віці / А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Т. Х, Вип. 26.– Київ, 2014. – С. 878-890.
Kruger A. The midlife transition: crisis or chimera / А. Kruger // Psychological reports. – 1994. – Dec. 75(3 pt 1). – P. 1299–1305.