Цінність практичного психолога

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7539

Ключові слова:

цінність практичного психолога

Анотація

Будь-яке експериментальне дослідження починається з пошуку відповіді на запитання: «Навіщо?» та «Для чого це потрібно?» Відповідь на ці питання буде визначати мету дослідження. Її ми можемо сформулювати так:
 діагностувати емоційно-психологічний стан сучасних студентів;
 визначити необхідність, нагальність потреби психологічної допомоги для сучасної молоді;
 діагностувати ступінь усвідомленості майбутніми практичними психологами специфіки своїх професійних обов’язків;
 визначити особистісні якості майбутнього практичного психолога та сучасного студента.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 71

Біографія автора

Наталя Миколаївна Макаренко, Криворізький державний педагогічний університет

доцент кафедри загальної та вікової психології, кандидат психологічних наук

Посилання

Роман Барашев. Психологическая порнография. Отечественный и зарубежный опыт. – Еженедельник «2002». - 26.01.2011.

Волков Б.С. Психология юности и молодости: Учебное пособие. – М.: Академический Проект: Триста, 2006. – 256с.

Галян І.М. Психодіагностика: Навчальний посібник /І.М.Галян. – Академвидав, 2009. – 463с.

Никифоров Г.С. Психология здоровья /Г.С.Никифоров. – СПб.: Питер, 2007. – 521с.

Новейший словарь иностранных слов и выражений. – Мн.: Харвест, М.: ООО «Издательство АСТ», 2001. – 976с.

Психологические типологии: Пособие для менеджеров и практических психологов / Под ред. Ю.П.Платонова. – СПб.: Речь, 2004. – 512с.

Психология ХХІ века: Учебник для вузов / Под ред. В.Н.Дружинина. – М.: ПЕРСЭ, 2003. – 863с.

Регуш Л.А. Проблемы психического развития и их предупреждение (от рождения до пожилого возраста) / Л.А.Регуш. – СПб.: Речь, 2006. – 320с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Макаренко, Н. М. (2022). Цінність практичного психолога. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 224–230. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7539

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають