Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні»
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094Ключові слова:
автобіографізм, інтенція, метадискурс, метадрама, типологічні риси, авторефлексія літературиАнотація
У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування мета дискурсу та прийом створення у драмах театру в театрі, тобто «подвійної сцени», створення образа митця і його модерне вивищення. У результаті дослідження драми Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні» узагальнено функції мистецтва, його можливості відображати складну історичну реальність і кризову сучасність.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 122
/ PDF downloads: 288
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-30
Як цитувати
Сидоренко, Л. І. (2017). Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні». Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 220–230. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094
Номер
Розділ
Духовність літератур світу