Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні»

Автор(и)

  • Леся Іванівна Сидоренко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094

Ключові слова:

автобіографізм, інтенція, метадискурс, метадрама, типологічні риси, авторефлексія літератури

Анотація

У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування мета дискурсу та прийом створення у драмах театру в театрі, тобто «подвійної сцени», створення образа митця і його модерне вивищення. У результаті дослідження драми Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні» узагальнено функції мистецтва, його можливості відображати складну історичну реальність і кризову сучасність.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 98 / PDF downloads: 246

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Сидоренко, Л. І. (2017). Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні». Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 220–230. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094

Номер

Розділ

Духовність літератур світу