Фактор кольору в «жіночому» містичному любовному романі України початку ХХІ століття

Автор(и)

  • Андрій Іванович Гурдуз Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v5i0.1216

Ключові слова:

традиція, колористика, символізм, логіка, фентезі, відповідність, амбівалентність, міфотворчість

Анотація

Проаналізовано закономірності колористики романів Л. Баграт «Зло», Дари Корній «Гонихмарник», М. Ряполової «Бурецвіт» і В. Гранецької «Мантра-омана». Виявлено логіку використання кольороназв відносно жанрової природи творів, принципів їх сюжетного розгортання, а також специфічних авторських акцентів. Показано, що колористична система відіграє особливу роль у моделюванні міфосвіту аналізованих романів.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.sourceName.pdf##
219
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202623
|
Abstract views: 149 / PDF downloads: 219

Біографія автора

Андрій Іванович Гурдуз, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури та методики навчання

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

Гурдуз, А. І. (2015). Фактор кольору в «жіночому» містичному любовному романі України початку ХХІ століття. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 5, 31–42. https://doi.org/10.31812/world_lit.v5i0.1216

Номер

Розділ

Поетика літератур світу