Фактор кольору в «жіночому» містичному любовному романі України початку ХХІ століття

Автор(и)

  • Андрій Іванович Гурдуз Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v5i0.1216

Ключові слова:

традиція, колористика, символізм, логіка, фентезі, відповідність, амбівалентність, міфотворчість

Анотація

Проаналізовано закономірності колористики романів Л. Баграт «Зло», Дари Корній «Гонихмарник», М. Ряполової «Бурецвіт» і В. Гранецької «Мантра-омана». Виявлено логіку використання кольороназв відносно жанрової природи творів, принципів їх сюжетного розгортання, а також специфічних авторських акцентів. Показано, що колористична система відіграє особливу роль у моделюванні міфосвіту аналізованих романів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Андрій Іванович Гурдуз, афіліація Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

    кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури та методики навчання

Завантаження

Опубліковано

2015-06-25

Номер

Розділ

Поетика літератур світу

Як цитувати

Фактор кольору в «жіночому» містичному любовному романі України початку ХХІ століття. (2015). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 5, 31-42. https://doi.org/10.31812/world_lit.v5i0.1216

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають