Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні»

Автор(и)

  • Леся Іванівна Сидоренко Post-Graduate Student of the Department of Ukrainian Literature and Comparative Linguistics, Borys Grinchenko Kyiv University , аспирант кафедры украинской литературы и компаративистики Киевского университета имени Бориса Гринченко , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094

Ключові слова:

автобіографізм, інтенція, метадискурс, метадрама, типологічні риси, авторефлексія літератури

Анотація

У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування мета дискурсу та прийом створення у драмах театру в театрі, тобто «подвійної сцени», створення образа митця і його модерне вивищення. У результаті дослідження драми Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні» узагальнено функції мистецтва, його можливості відображати складну історичну реальність і кризову сучасність.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2017-06-30

Номер

Розділ

Духовність літератур світу

Як цитувати

Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні». (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 220-230. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094