Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні»
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094Ключові слова:
автобіографізм, інтенція, метадискурс, метадрама, типологічні риси, авторефлексія літературиАнотація
У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування мета дискурсу та прийом створення у драмах театру в театрі, тобто «подвійної сцени», створення образа митця і його модерне вивищення. У результаті дослідження драми Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні» узагальнено функції мистецтва, його можливості відображати складну історичну реальність і кризову сучасність.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2017-06-30
Номер
Розділ
Духовність літератур світу
Як цитувати
Митець у «перевернутому» світі: особливості перехідного художнього мислення у драмі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні». (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 220-230. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1094