Сучасна iнформацiйна цивiлiзацiя та проблема культурної самоiдентифiкацiї
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1796Ключові слова:
iнформацiйна цивiлiзацiя, культурна самоiдентифiкацiя особистостi, знаково-iнформацiйнi можливостi, культурне поле, iлюзiя культурної самотворчостiАнотація
В статтi проголошується необхiднiсть трансформацiї теоретичних пiдходiв до аналiзу проблеми культурної самоiдентифiкацiї особистостi. Автор пропонує модель розумiння культури iнформацiйного суспiльства, вибудувану на основi можливостi вибору серед безмежної кiлькостi знаково-iнформацiйних iдентифiкацiйних середовищ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
02.07.2017
Номер
Розділ
СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Andriy Zuyev

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сучасна iнформацiйна цивiлiзацiя та проблема культурної самоiдентифiкацiї. (2017). Актуальні проблеми духовності, 12, 360-368. https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1796