Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання

Автор(и)

  • Oksana Shramko Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787

Ключові слова:

мистецтво, мистецька освiта, фiлософiя мистецької освiти, естетична картина свiту, мистецький досвiд

Анотація

Автор розглядає сутнiсть i основнi завдання фiлософiї мистецької освiти в контекстi постмодернiзацiї та постпостмодернiзацiї пiзнання. В статтi доводиться, що унiверсальна природа мистецтва, яке забезпечує гармонiйне поєднання логiко-рацiонального та образно-iнтуїтивного свiтовiдчуття, зумовлює його особливе значення у загальному процесi реформування сучасної нацiональної школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Oksana Shramko, афіліація Криворізький державний педагогічний університет
    кандидат фiлософських наук, доцент, зав. кафедри теорiї, iсторiї музики та гри на музичних iнструментах

Завантаження

Опубліковано

02.07.2017

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ЗНАННЯ I ОСВIТИ

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають