Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787Ключові слова:
мистецтво, мистецька освiта, фiлософiя мистецької освiти, естетична картина свiту, мистецький досвiдАнотація
Автор розглядає сутнiсть i основнi завдання фiлософiї мистецької освiти в контекстi постмодернiзацiї та постпостмодернiзацiї пiзнання. В статтi доводиться, що унiверсальна природа мистецтва, яке забезпечує гармонiйне поєднання логiко-рацiонального та образно-iнтуїтивного свiтовiдчуття, зумовлює його особливе значення у загальному процесi реформування сучасної нацiональної школи.Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
02.07.2017
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ЗНАННЯ I ОСВIТИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Oksana Shramko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання. (2017). Актуальні проблеми духовності, 12, 228-237. https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787