Про сучасні підходи до екологічного виховання дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6434Abstract
Останні роки спостерігається розвиток двох паралельних процесів: поглиблення екологічних проблем нашої планети і їх осмислення людством. В Україні в цей період відбувається становлення системи безперервної екологічної освіти. Проводяться присвячені цьому конференції, семінари, наради, ведуться наукові дослідження. Розробляється концепція безперервної екологічної освіти, початковою ланкою якої є сфера дошкільного виховання. Адже, саме на етапі дошкільного дитинства формується початкове відчуття оточуючого світу: дитина отримує емоційні враження про природу, накопичує уявлення про різні форми життя. Таким чином, уже в цей період формуються першооснови екологічного мислення, свідомості, екологічної культури. Але це відбувається при одній умові - якщо дорослі, які виховують дитину, самі володіють екологічною культурою: розуміють екологічні проблеми і турбуються про їх вирішення, знайомлять дитину з прекрасним світом природи і допомагають налагодити взаємовідносини з ним.
Downloads
Metrics
References
КурнякЛ.Д. Екологічна культура: поняття і реальність. // Вища освіта України. - 2006. - № 3.-С . 32-37.
Морозова Л. Виховання екологічної культури особистості / Л.Морозова // Вища освіта України. - 2001. -№2. - с. 88-92.
Половинко Г. Шляхи підвищення ефективності екологічного виховання школярів / Г.Половинко // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2004. - № 16. - С. 4-5.
Пустовіт Г.П. Філософсько-культорологічний аспект у екологічній освіті // Шлях освіти. - 2002. -№3. -С.7-11.