Використання самоконтролю та самооцінки молодших школярів в процесі формування екологічної свідомості
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6436Abstract
На сьогодні досить актуальною є проблема розвитку самооцінки та самоконтролю молодших школярів. Розвиток молодшого школяра не можливо уявити без усвідомлення процесів,що відбуваються у природі та суспільстві.Тобто, першочерговимзавданням вчителя початкових класів є забезпечення формування в учнів самооцінки і самоконтролю.
Downloads
Metrics
References
Серьогіна І.Ю. Психолого-дидактичні особливості визначення поняття «самоконтроль» учнів / І.Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої ніколи: зб.наук. праць -Вип. 11. - 2005.-С . 368-376.
Серьогіна І.Ю.Характеристика самоконтролю учнів як компонента навчальної діяльності // Педагогіка вищої та середньої школи:зб. наук.праць. - 2005. -Вип. 12. - С. 238-247.
Сухорукова О.Э Формирование экологического мировозрения школьников / О. Э. Сухокурова // Проблеми теории и методики естественно научного образования в школе и ВУЗЕ . - 2015.-№ 6 - С. 120-125.