Міжпредметна інтеграція на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6437Abstract
У даній статті ми розглянемо особливості застосування міжпредметної інтеграції щодо формування екологічної культури молодших школярів на уроках природознавства. В умовах сьогодення гостро постали перед людством екологічні проблеми: забруднення ґрунтів, повітря, водойм токсичними відходами, зникнення значної частини видів рослин та тварин, озонові діри та ін. Головною причиною усіх негараздів природи була і є безвідповідальна діяльність людини.
Downloads
Metrics
References
Іванова О. Формування екологічної культури / О. Іванова // Початкова школа. - 1998. - №8. - С. 40-42.
Інтегровані уроки: 1-4 класи / упоряд. Т.В. Бишова - К.: Шкільний світ, 2011. - 112 с.
Чекіна О. Ю. Інтегровані уроки у початковій школі. - 2-ге вид. - Х.: вид. група «Основа», 2008. - 192 с.
Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання /Антоніна Христофор // Початкова школа. - 2007. - №°6. - С. 9-1