Актуальність питань сталого розвитку та екологічної безпеки в процесі виховання молоді

Authors

  • М.О. Квітко Криворізький державний педагогічний університет
  • С.Г. Могір КЗШ №108
  • О.С. Статівка КЗШ №108

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6886

Abstract

За останнє десятиліття спостерігається формування такого напрямку науки, як сталий розвиток та екологічна безпека людини. Серед суттєвих та найбільш загрозливих небезпек для України визначилась нестача природних ресурсів, постійні значні втрати людського потенціалу та зростання ризиків, пов’язаних із нерівністю в якості життя, розподілі ресурсів, умов існування та розвитку тощо. Майбутні покоління ставляться під загрозу гідного існування через зменшення природних ресурсів та погіршення якості довкілля, а також через зниження духовно-культурного потенціалу нинішнього покоління.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 59

Author Biographies

М.О. Квітко, Криворізький державний педагогічний університет

асистент кафедри зоології та методики навчання біології

С.Г. Могір, КЗШ №108

вчитель-методист вищої категорії, заступник директора з НВР

О.С. Статівка, КЗШ №108

вчитель вищої категорії 

References

Концепція державної регіональної політики: Постанова Кабінету Міністрів України від 02.07.2008 р. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.rninregionbud.gov.ua/ index.php?id =895. 242

Модернізація України - наш стратегічний вибір: Щорічне Послання Президента України до Верховної Ради. Режим доступу: http://www.president.gov.ua/news/shorichne-poslannva-prezidentaukravini- do-verhovnovi-radi-u-35412.

Published

2018-04-12

How to Cite

Квітко, М. ., Могір, С. ., & Статівка, О. . (2018). Актуальність питань сталого розвитку та екологічної безпеки в процесі виховання молоді. Ecological Bulletin of Kryvorizhzhya, 3, 115–117. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6886

Issue

Section

Environmental education and methods of teaching natural disciplines

Most read articles by the same author(s)