Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305Ключові слова:
українська мова, професійна компетентність, особистісно орієнтований підхід, майбутні вчителіАнотація
У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують позитивний вплив особистісно орієнтованого підходу. Визначено сутнісні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів української мови. Акцентовано увагу на фактори психолого-педагогічного впливу на активізацію креативних і пізнавальних здібностей студентів-філологів. Представлене авторське бачення основних компонентів формування цілісного фахівця.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-09-15
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 451-455. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305