Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Ключові слова:

українська мова, професійна компетентність, особистісно орієнтований підхід, майбутні вчителі

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують позитивний вплив особистісно орієнтованого підходу. Визначено сутнісні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів української мови. Акцентовано увагу на фактори психолого-педагогічного впливу на активізацію креативних і пізнавальних здібностей студентів-філологів. Представлене авторське бачення основних компонентів формування цілісного фахівця.

Metrics

PDF views
124
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202610
|
Abstract views: 96 / PDF downloads: 124

Біографія автора

Ганна Миколаївна Строганова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української мови та літератури

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2015). Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 451–455. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Номер

Розділ

Методика викладання мов