Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Ключові слова:

українська мова, професійна компетентність, особистісно орієнтований підхід, майбутні вчителі

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують позитивний вплив особистісно орієнтованого підходу. Визначено сутнісні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів української мови. Акцентовано увагу на фактори психолого-педагогічного впливу на активізацію креативних і пізнавальних здібностей студентів-філологів. Представлене авторське бачення основних компонентів формування цілісного фахівця.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Миколаївна Строганова, афіліація Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української мови та літератури

Завантаження

Опубліковано

2015-09-15

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 451-455. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають