Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Ключові слова:

пізнавальна самостійність, навчання, знання, уміння, навички

Анотація

У статті представлено особливості професійної підготовки вчителів. Проведено аналіз шляхів формування пізнавальної самостійності майбутніх фахівців. Визначено основні педагогічні вимоги до формування творчого мислення, пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови.

Metrics

PDF views
123
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202618
|
Abstract views: 107 / PDF downloads: 123

Downloads

Опубліковано

2013-12-03

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2013). Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 361–366. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Номер

Розділ

Методика викладання мов