Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Ключові слова:

пізнавальна самостійність, навчання, знання, уміння, навички

Анотація

У статті представлено особливості професійної підготовки вчителів. Проведено аналіз шляхів формування пізнавальної самостійності майбутніх фахівців. Визначено основні педагогічні вимоги до формування творчого мислення, пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 110

Downloads

Опубліковано

2013-12-03

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2013). Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 361–366. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Номер

Розділ

Методика викладання мов