Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492Ключові слова:
пізнавальна самостійність, навчання, знання, уміння, навичкиАнотація
У статті представлено особливості професійної підготовки вчителів. Проведено аналіз шляхів формування пізнавальної самостійності майбутніх фахівців. Визначено основні педагогічні вимоги до формування творчого мислення, пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 94
/ PDF downloads: 110
Downloads
Опубліковано
2013-12-03
Як цитувати
Строганова, Г. М. (2013). Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 361–366. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492
Номер
Розділ
Методика викладання мов