Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Ключові слова:

професійна підготовка, ситуативний підхід, ситуативне навчання

Анотація

У статті проаналізовано сутність ключових понять дослідження, їхній взаємозв’язок. Обґрунтовано доцільність застосування ситуативного підходу до професійної підготовки вчителя української мови. Розкрито основну мету й особливості впровадження ситуативного спрямування на практичних заняттях з методики навчання української мови.

Metrics

PDF views
126
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202615
|
Abstract views: 80 / PDF downloads: 126

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2011). Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 719–724. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Номер

Розділ

Методика викладання мов