Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Ключові слова:

професійна підготовка, ситуативний підхід, ситуативне навчання

Анотація

У статті проаналізовано сутність ключових понять дослідження, їхній взаємозв’язок. Обґрунтовано доцільність застосування ситуативного підходу до професійної підготовки вчителя української мови. Розкрито основну мету й особливості впровадження ситуативного спрямування на практичних заняттях з методики навчання української мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 719-724. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають