Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Ключові слова:

пізнавальна самостійність, навчання, знання, уміння, навички

Анотація

У статті представлено особливості професійної підготовки вчителів. Проведено аналіз шляхів формування пізнавальної самостійності майбутніх фахівців. Визначено основні педагогічні вимоги до формування творчого мислення, пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-12-03

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 361-366. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають