Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492Ключові слова:
пізнавальна самостійність, навчання, знання, уміння, навичкиАнотація
У статті представлено особливості професійної підготовки вчителів. Проведено аналіз шляхів формування пізнавальної самостійності майбутніх фахівців. Визначено основні педагогічні вимоги до формування творчого мислення, пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-12-03
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Шляхи формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів української мови. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 361-366. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.492