Стилетвірний потенціал засобів музикальності ранньої лірики Павла Тичини

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Мішеніна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.333

Ключові слова:

зображальні засоби музикальності, кларнетизм, звуковий образ, музичний термін

Анотація

У статті розкрито стилетвірний потенціал зображальних засобів музикальності в українській мові. З’ясовано, що звуковий символізм передбачає закономірний недовільний фонетично мотивований зв’язок між музичним терміном і покладеною в основу номінації сугестивною фоновою звуковою ознакою денотата (мотивом): музичний звук, ритм, акорд, музичний інструмент, мелодія тощо.

Metrics

PDF views
172
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 205 / PDF downloads: 172

Біографія автора

Тетяна Михайлівна Мішеніна, Криворізький державний педагогічний університет

доктор педагогічних наук, доцент кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2015). Стилетвірний потенціал засобів музикальності ранньої лірики Павла Тичини. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 169–178. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.333

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>