Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова»

Автор(и)

  • Ксенія Анатоліївна Качайло
  • Тетяна Михайлівна Мішеніна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Ключові слова:

невідмінювані слова, дериват, словотвірний потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностей

Анотація

У статті здійснено спробу розроблення дидактичного супроводу у вивченні словотвірного потенціалу невідмінюваних імен у змісті навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова». Система пропонованих завдань спрямована на вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників за напрямками: 1) особливості входження невідмінюваних імен до словотвірної системи української мови; 2) розгляд невідмінюваних імен як словотвірної  бази для  суфіксальних одиниць; 3) невідмінювані іменники як компоненти складних слів.

Metrics

PDF views
270
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202632
|
Wikipedia
2
Abstract views: 205 / PDF downloads: 270

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Качайло, К. А., & Мішеніна, Т. М. (2013). Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова». Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 694–703. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>