Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова»
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600Ключові слова:
невідмінювані слова, дериват, словотвірний потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностейАнотація
У статті здійснено спробу розроблення дидактичного супроводу у вивченні словотвірного потенціалу невідмінюваних імен у змісті навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова». Система пропонованих завдань спрямована на вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників за напрямками: 1) особливості входження невідмінюваних імен до словотвірної системи української мови; 2) розгляд невідмінюваних імен як словотвірної бази для суфіксальних одиниць; 3) невідмінювані іменники як компоненти складних слів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 170
/ PDF downloads: 255
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Качайло, К. А., & Мішеніна, Т. М. (2013). Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова». Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 694–703. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600
Номер
Розділ
Методика викладання мов