Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів

Автор(и)

  • Інна Олександрівна Талаш Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398

Ключові слова:

молодший шкільний вік, групова навчальна діяльність, навичка, самоконтроль, функції самоконтролю

Анотація

У статті розкриті особливості організації групової навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови, узагальнені психолого-педагогічні умови формування навичок самоконтролю учнів у процесі групової роботи, а також подано зразки вправ і завдань, що можуть бути використані вчителям початкової школи на уроках української мови для організації групової навчальної діяльності дітей.

Metrics

PDF views
183
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 178 / PDF downloads: 183

Біографія автора

Інна Олександрівна Талаш, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Downloads

Опубліковано

2014-11-13

Як цитувати

Талаш, І. О. (2014). Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 308–315. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398

Номер

Розділ

Методика викладання мов