Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398Ключові слова:
молодший шкільний вік, групова навчальна діяльність, навичка, самоконтроль, функції самоконтролюАнотація
У статті розкриті особливості організації групової навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови, узагальнені психолого-педагогічні умови формування навичок самоконтролю учнів у процесі групової роботи, а також подано зразки вправ і завдань, що можуть бути використані вчителям початкової школи на уроках української мови для організації групової навчальної діяльності дітей.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 163
/ PDF downloads: 173
Downloads
Опубліковано
2014-11-13
Як цитувати
Талаш, І. О. (2014). Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 308–315. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398
Номер
Розділ
Методика викладання мов