Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську

Автор(и)

  • Яна Сергеевна Камышникова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429

Ключові слова:

слоган, синтаксичний прийом, еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція

Анотація

Статтю присвячено вивченню основних синтаксичних прийомів створення рекламного слогану в англійській мові. Виокремлено такі прийоми, як еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція та інші. Проаналізовано переклади деяких рекламних слоганів на російську мову з позиції збереження синтаксичної структури оригіналу.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 258

Опубліковано

2014-12-05

Як цитувати

Камышникова, Я. С. (2014). Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 166–172. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту