Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429Ключові слова:
слоган, синтаксичний прийом, еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляціяАнотація
Статтю присвячено вивченню основних синтаксичних прийомів створення рекламного слогану в англійській мові. Виокремлено такі прийоми, як еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція та інші. Проаналізовано переклади деяких рекламних слоганів на російську мову з позиції збереження синтаксичної структури оригіналу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-12-05
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 166-172. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429