Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську

Автор(и)

  • Яна Сергеевна Камышникова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429

Ключові слова:

слоган, синтаксичний прийом, еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція

Анотація

Статтю присвячено вивченню основних синтаксичних прийомів створення рекламного слогану в англійській мові. Виокремлено такі прийоми, як еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція та інші. Проаналізовано переклади деяких рекламних слоганів на російську мову з позиції збереження синтаксичної структури оригіналу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2014-12-05

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 166-172. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429