Розробка системи завдань у змісті комунікативної установки як чинник ефективної навчальної діяльності

Автор(и)

  • Зоя Іванівна Ведренкова
  • Оксана Олександрівна Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.488

Ключові слова:

комунікативна установка, майбутні вчителі, країнознавча компетенція, соціокультурна компетенція

Анотація

У статті розкрито корелятивний узаємозвʼязок комунікативної установки з рівнем сформованості соціокультурної компетенції майбутніх учителів. Розроблено систему завдань, спрямованих на формування країнознавчої компетенції у змісті соціокультурної компетентності майбутніх фахівців.

Metrics

PDF views
134
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 114 / PDF downloads: 134

Downloads

Опубліковано

2013-12-03

Як цитувати

Ведренкова, З. І., & Коваленко, О. О. (2013). Розробка системи завдань у змісті комунікативної установки як чинник ефективної навчальної діяльності. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(2), 325–332. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i2.488

Номер

Розділ

Методика викладання мов