Феномен багатомовності та його оцінка в суспільно-політичному контексті Німеччини

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.513

Ключові слова:

мовна ситуація, багатомовність, типи багатомовності, білінгвальне навчання

Анотація

У статті простежується динаміка змін у підходах до оцінки дво- і багатомовності особистості, узагальнено погляди зарубіжних та вітчизняних науковців на феномен дво- і багатомовності у контексті суспільно-політичних змін, а також систематизовано наявні класифікації типів багатомовності з урахуванням покладених у їх основу критеріїв.

Metrics

PDF views
226
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202620
|
Abstract views: 140 / PDF downloads: 226

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Гаманюк, В. А. (2013). Феномен багатомовності та його оцінка в суспільно-політичному контексті Німеччини. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 85–92. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.513

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають