Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341Ключові слова:
модель наскрізного мовного курикулуму, мовна освіта, дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, стандартизація мовної освітиАнотація
У статті розкриваються підходи до розробки єдиного наскрізного мовного курикулуму у освіті ЄС. Розглядається сутність, мета створення курикулуму, порядок уведення та формат вивчення мов (першої, другої, іноземних мов). У статті вказується на ті проблеми, якими супроводжується імплементація моделі наскрізного мовного курикулуму в рамках проекту «PlurCur», визначаються ті елементи досвіду, які можуть бути використані у практиці мовної підготовки в Україні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 122
/ PDF downloads: 122
Downloads
Опубліковано
2015-05-05
Як цитувати
Гаманюк, В. А., & Жданова, Н. С. (2015). Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 233–241. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341
Номер
Розділ
Методика викладання мов