Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк Криворізький державний педагогічний університет
  • Наталія Сергіївна Жданова Київський національний лінгвістичний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341

Ключові слова:

модель наскрізного мовного курикулуму, мовна освіта, дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, стандартизація мовної освіти

Анотація

У статті розкриваються підходи до розробки єдиного наскрізного мовного курикулуму у освіті ЄС. Розглядається сутність, мета створення курикулуму, порядок уведення та формат вивчення мов (першої, другої, іноземних мов). У статті вказується на ті проблеми, якими супроводжується імплементація моделі наскрізного мовного курикулуму в рамках проекту «PlurCur»,  визначаються ті елементи досвіду, які можуть бути використані у практиці мовної підготовки в Україні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 122

Біографії авторів

Віта Анатоліївна Гаманюк, Криворізький державний педагогічний університет

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання

Наталія Сергіївна Жданова, Київський національний лінгвістичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Гаманюк, В. А., & Жданова, Н. С. (2015). Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 233–241. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають