Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • Наталія Сергіївна Жданова Київський національний лінгвістичний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341

Ключові слова:

модель наскрізного мовного курикулуму, мовна освіта, дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, стандартизація мовної освіти

Анотація

У статті розкриваються підходи до розробки єдиного наскрізного мовного курикулуму у освіті ЄС. Розглядається сутність, мета створення курикулуму, порядок уведення та формат вивчення мов (першої, другої, іноземних мов). У статті вказується на ті проблеми, якими супроводжується імплементація моделі наскрізного мовного курикулуму в рамках проекту «PlurCur»,  визначаються ті елементи досвіду, які можуть бути використані у практиці мовної підготовки в Україні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Віта Анатоліївна Гаманюк, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання

  • автор Наталія Сергіївна Жданова, афіліація Київський національний лінгвістичний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

2015-05-05

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 233-241. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.341

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають