Сугестія тексту телереклами

Автор(и)

  • Любов Іванівна Конюхова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751

Ключові слова:

сугестія, сугестивні властивості, вербальні засоби, невербальні засоби, інтонаційні особливості, дієслова наказового способу

Анотація

Проаналізовано сугестивні особливості рекламних текстів, виявлено вербальні та невербальні засоби, що мають сугестивне значення, та з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами.

Metrics

PDF views
162
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202619
|
Abstract views: 149 / PDF downloads: 162

Downloads

Опубліковано

2011-11-30

Як цитувати

Конюхова, Л. І. (2011). Сугестія тексту телереклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 192–202. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту