Сугестія тексту телереклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751Ключові слова:
сугестія, сугестивні властивості, вербальні засоби, невербальні засоби, інтонаційні особливості, дієслова наказового способуАнотація
Проаналізовано сугестивні особливості рекламних текстів, виявлено вербальні та невербальні засоби, що мають сугестивне значення, та з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-11-30
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Сугестія тексту телереклами. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 192-202. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751