Сугестія тексту телереклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751Ключові слова:
сугестія, сугестивні властивості, вербальні засоби, невербальні засоби, інтонаційні особливості, дієслова наказового способуАнотація
Проаналізовано сугестивні особливості рекламних текстів, виявлено вербальні та невербальні засоби, що мають сугестивне значення, та з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами.
Metrics
PDF views
162
Abstract views: 149
/ PDF downloads: 162
Downloads
Опубліковано
2011-11-30
Як цитувати
Конюхова, Л. І. (2011). Сугестія тексту телереклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 192–202. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту