Сугестія тексту телереклами

Автор(и)

  • Любов Іванівна Конюхова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751

Ключові слова:

сугестія, сугестивні властивості, вербальні засоби, невербальні засоби, інтонаційні особливості, дієслова наказового способу

Анотація

Проаналізовано сугестивні особливості рекламних текстів, виявлено вербальні та невербальні засоби, що мають сугестивне значення, та з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 133 / PDF downloads: 146

Downloads

Опубліковано

2011-11-30

Як цитувати

Конюхова, Л. І. (2011). Сугестія тексту телереклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 192–202. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.751

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту