Сугестивні властивості слоганів банківських послуг

Автор(и)

  • Любов Іванівна Конюхова Львівський національний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.222

Ключові слова:

сугестія, сугестивні властивості, особові займенники, дієслова наказового способу, мовні одиниці з національно-культурним компонентом

Анотація

Проаналізовано сугестивні особливості  рекламних текстів, виявлено вербальні лексичні засоби, що мають сугестивне значення, з’ясовано механізм упливу цих засобів на споживача реклами банків. Виявлено, що особливостями сугестії слоганів реклами банківських послуг є використання слів, які здатні навіяти споживачеві думку про престиж і надійність банку та спонукати до дії.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 120 / PDF downloads: 164

Біографія автора

Любов Іванівна Конюхова, Львівський національний університет імені Івана Франка

кандидат філологічних наук, доцент кафедри мови засобів масової інформації

Посилання

Барт Р. Война языков. Избранные работы: Семиотика: поэтика / Р. Барт. –М.: Прогресс,1994. –616 с.2. Павлюк Л. Знак символ-міф у масовійкомунікації / Л. Павлюк. –Львів:ПАІС, 2006. –120 с.

М’яснянкіна Л. Експресивність рекламного тексту / Л. М’яснянкіна // Українська журналістика в контексті доби: Матеріали всеукраїнської практичної конференції. –Львів, 2004. –С.394–396.

Фурманкевич Н. Реклама: культура мови та мовна норма. Творчі та організаційні особливості функціонування сучасного медійного простору / Н.Фурманкевич // Збірник наукових праць. –Тернопіль-Львів, 2008.–Т. 2.

Лученко В. Суггестия в рекламе / В. Лученко //Политика. –10 марта2009 г.

Downloads

Опубліковано

2016-01-15

Як цитувати

Конюхова, Л. І. (2016). Сугестивні властивості слоганів банківських послуг. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 14, 208–214. https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.222

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту